Продакшн аудіовізуального контенту для веб-ресурсів та соціальних медіа
Учасники програми: для співробітників структурних підрозділів, які беруть участь в адмініструванні відео- та аудіоконтенту офіційних інформаційних ресурсів структурних підрозділів
Мета програми: Створення базових теоретичних та практичних навичок та вмінь у розробці та впровадженні аудіовізуального продукту.
Програма включає: практичну роботу з програмним та технічними складниками виробничого процесу, відпрацювання фахових вмінь та навичок, створення власного аудіовізуального продукту для певної платформи.
Слухачам пропонується: базова теорія усіх етапів створення сучасного медіапродукту, огляд сучасних трендів галузі, розуміння основних методів побудови комунікації з аудиторію та алгоритмів роботи мережевих платформ та соціальних мереж.
Лектори: професорсько-викладацький склад Навчально-наукового інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка
Документ: Сертифікат про підвищення кваліфікації
Тривалість та формат: 6 кредитів (30 годин аудиторної /150 годин самостійної роботи)
Форма навчання: змішана (з використанням технологій дистанційного навчання)
Стиль навчання: пояснювально-ілюстративний. Контактні години побудовані у формі лекцій та практичних занять, наявна самостійна робота.
Очікуванні результати навчання: Розуміння специфіки медіагалузі та алгоритмів роботи соціальних мереж; вміння працювати з технічним забезпеченням та цільовою аудиторією; базові навички володіння аудіовізуальними редакторами.
Програма
Координатор програми:Ганна Ренська (тел.: 095–695–10-80)
Електронна пошта: renska@knu.ua